Khalilovo iskustvo- Rovinj

U periodu od 24. 06. – 26. 06. 2022 učenici završnih razreda sudjelovali su na konferenciji pod nazivom „Zaposli sa znanjem II u sklopu projekta „I ja sam tu!“. U sklopu konferencije mogli smo čuti praktična iskustva i mogućnosti koje se nude za osobe s invaliditetom kako bi se zaposlile na otvoreno tržište rada u području turizma i ugostiteljstva. Ovo je moje prvo iskustvo izvan Zagreba i stvarno mi se sviđa.  Išao sam u Rovinj, to je super mjesto u odnosu na glavni grad Zagreb, gdje smo išli na predivnu plažu. Imao sam priliku po prvi put otkriti regiju koja oduzima dah u kojoj sam stvarno uživao. I ne samo to, bila je to izvrsna prilika za umrežavanje i susret s mnogim stručnjacima koji su 100% otvorene pružiti jednake mogućnosti poslodavcima za bilo koju manjinu, invaliditet, rodni identitet ili seksualnu orijentaciju. Tijekom tog putovanja moji učenici, supervizori, kolege volonteri i ja smo proslavili naš posljednji radni dan s našim učenicima koji su završili svoje školovanjeu z hrvatsku glazbu. Bilo je stvarno nevjerojatno! U najmanju ruku, bilo je to iskustvo koje ću pamtiti cijeli život!













 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Meet volunteer Petra!