Radionica o emocionalnoj inteligenciji

U utorak 5. Travnja 2022. godine naša volonterka Petra u Centru je održala radionicu o emocionalnoj inteligenciji. U radionicu su bili uključeni učenici 3. razreda smjer slastičari. U uvodnom dijelu radionice učenici su gledali kratki video o emocionalnoj inteligenciji, a potom su razgovarali o onome što su zapamtili. Volonterka Petra im je podijelila knjižice o emocionalnoj inteligenciji gdje su raspravljali o pet važnih kategorija emocionalne inteligencije, te su davali primjere za svaku pojedinu kategoriju. Učenici su pozorno pratili izlaganje i aktivno su sudjelovali u radionici. Nakon što su saznali što je važno za emocionalnu inteligenciju, učenici su ispunjavali test emocionalne inteligencije koji je pripremila Petra.Ona je s učenicima prošla sva pitanja i objasnila ako je bilo nejasnoća i dala naputak kako trebaju rješavati test i što kada ga riješe, odnosno kako zbrojiti bodove koje su dobili. Kada su učenici riješili testove međusobno su prokomentirali rezultate. Budući da su saznali mnogo novih informacija o emocionalnoj inteligenciji, učenici su dobili zadatak u kojem su morali odrediti koji pridjevi mogu opisivati nisku emocionalnu inteligenciju, a koji srednju. Učenici su rekli da im je radionica bila jako zanimljiva i kao grupa svi su bili izvrsni i postavljali su pitanja i na taj način su pokazali da su bili prisutni na radionici, gdje su pokazali svoj interes o navedenoj temi. Radionica je jako poučna za učenike, a i za osobe koje izgrađuju svoju osobnost.Mislim da su za naše učenike radionice ovakvog tipa jako važne kako bi učenici prepoznali svoje pozitivne kvalitete kojih nisu svjesni. Radionice emocionalne inteligencije mogu im pomoći da prepoznaju svoje kvalitete ili kvalitete na kojima moraju raditi kako bi ih poboljšali. Također, jednog dana kada ih poslodavac bude pitao da kažu nešto o sebi, neće misliti na ono negativno već na pozitivne kvalitete koje učenici posjeduju.

 

 

On Tuesday, April 5, 2022, our volunteer Petra held a workshop on emotional intelligence at the Center. Students of the 3rd grade in the field of confectioners were included in the workshop. In the introductory part of the workshop, students watched a short video on emotional intelligence and then talked about what they remembered. Volunteer Petra handed them booklets on emotional intelligence where they discussed five important categories of emotional intelligence, and gave examples for each category. The students closely followed the presentation and actively participated in the workshop. After learning what is important for emotional intelligence, the students took an emotional intelligence test prepared by Petra. add up the points they got. When the students solved the tests, they commented on the results. As they learned a lot of new information about emotional intelligence, students were given a task in which they had to determine which adjectives could describe low emotional intelligence and which medium. The students said that the workshop was very interesting for them and as a group they were all excellent and asked questions and thus showed that they were present at the workshop, where they showed their interest in the topic. I was at the workshop of our dear volunteer Petra. The workshop is very instructive for students, and also for people who build their personality. I think that for our students workshops of this type are very important for students to recognize their positive qualities that they are not aware of. Emotional intelligence workshops can help them recognize their qualities or the qualities they need to work on to improve them. Also, one day when an employer asks them to say something about themselves, they will not think of the negative but of the positive qualities that students possess.   









 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Meet volunteer Petra!

Khalilovo iskustvo- Rovinj