Intervju s Khalilom - upoznavanje

     Ovo je intervju s Khalilom.

1.    Kako sisaznao za ovaj projekt?

 Ovaj projekt sam vidio kao priliku da se povežem s ljudima.  Smatram da je ova prilika dobra za mene. Pronašao sam ovaj projekt jer volim pomagati ljudima i upoznati nove ljude.

2.    Što te je potaknulo da se preseliš ovdje i prihvatiš ovaj novi projekt? Jesi li se dvoumio oko donošenja odluke?

Bila je to dobra prilika. Sviđao mi se Zagreb i gledao sam mnogo videa o Zagrebu. Ponudila mi se prilika da volontiram i pomažem ljudima pa ssam se odlučio da posjetim Zagreb i upoznam ljude i kultur.

3.    Je li ti ovo prvi put da volontiraš? Je li volontiranje pozitivan izazov koji treba prihvatiti?

 Ovo je moje drugo volontiranje. Volontirao sam u svojoj zemlji. Bio sam u Crvenom križu. Važno je biti otvoren prema svijetu i biti dobar prema ljudima.

4.    Što ti je uzbudljivo u ovom poglavlju svog života? Što misliš da ćeš dobiti ovim iskustvom?

Volio bih naučiti novi jezik i upoznati ljude iz drugačije kulture.

5. Je li te strah nečega prilikom preseljenja u drugu zemlju?

Prvi put sam u drugoj zemlji jer sam živio s obitelji. Volio bih naučiti stvari kao što su kuhanjei  čišćenje kuće. To je dobar način kako biti samostalan kada živiš sam.

5.    Je li ti ovo prvi put da odlaziš daleko od kuće? Jesi li ikada živio s cimerom? Što očekuješ od života s osobom koju ne poznaješ?

 Prvi put živim sam u kući. To je dobro iskustvo jernaučite sami kuhati i čistiti kuću. Za sada nemam cimera, možda dođe. Volim nova iskustva pa sam spreman imati cimera.

7.Imaš li ciljeve koje želiš postić iza vrijeme trajanja ovog projekta?

  Ovaj projekt mi je omogućio  priliku da naučim jezik i da radim ono što mi se sviđa. Volio bih da radim ono što volim jer je to moj najveći san i to želim raditi u budućnosti.

8. Kako ovaj projekt utječe na tvoje područje na fakultetu?

Brigita mi je rekla da moram napraviti radionicu vezano web stranicu na kojoj će ljudi moći kupovati stvari koje proizvode učenici Centra. Studiram računalne sustave, iz tog razloga jeovaj projekt vezan uz moj studij i pomaže mi da lakše pronađem posao.

9. Jesi li ikad prije bio u Hrvatskoj? Ako nisi, kakav je tvoj prvi dojam o Hrvatskoj?

Nikad nisam bio u Hrvatskoj. Hrvatska je prelijepa zemlja. Prvi put sam otišao u muzej. Ljudi su dobri i ljubazni te je Hrvatska jako lijepo mjesto za život. Hrvatska ima prekrasnu prirodu i zrak je svjež što me čini jako sretnim. Volim ljude koji su susretljivi i vole pomoći i moram priznati da uživam u Hrvatskoj.

 

10.Želiš li se upoznati s hrvatskom kulturom? Ako da, na koji način bih to želio učini?  Koje aspekte kulture bi želio  vidjeti?

Sviđaju mi se Hrvati kao narod. Upoznajem prijatelje koji žive u Hrvatskoj. Grad je prekrasan. Ima puno parkova i kulturnih znamenitosti koje bih volio posjetiti.Jako mi se sviđa hrana koja je jako ukusna. Volio bih isprobati neka tradicionalna jela.



This is intervju with Khalil.

1.    What made you decide to move here and take on this new project? Did you have any hesitations when making the decision?

It was a good opportunity. I liked Zagreb and watched a lot of videos about Zagreb. I was offered the opportunity to volunteer and help people, so I decided to visit Zagreb and meet people and culture.

2.    Is this your first time volunteering? Why do you think volunteering is a positive challenge

to take on? 

This is my second volunteering. I volunteered in my own country. I was in the Red Cross. It is important to be open to the world and to be kind to people.

3.     What excites you about this chapter in your life? What do you think you will gain from this experience?

I would like to learn a new language and meet people from a different culture.

4.    Does anything scare you about moving to a new country?

This is my first time in another country because I lived with my family. I would love to learn things like cooking and cleaning the house. It’s a good way to be independent when you live alone.

5.    Is this your first time living away from home? Have you ever lived with a roommate before? What do you anticipate about living with a stranger?

This is the first time I live alone in a house. It is a good experience because learn to cook and clean the house yourself. I don't have a roommate yet, maybe he'll come. I love new experiences so I am ready to have a roommate.

6.    Have you set any goals you want to achieve for the time you will be here?

This project gave me the opportunity to learn the language and do what I love. I would love to do what I love because it is my biggest dream and I want to do it in the future.

7.    How does this project relate to your field of study in university?

Brigita told me that I need to make a workshop related to a website where people will be able to buy things produced by the students of the Center. I study computer systems, which is why this project is related to my studies and helps me find a job easier.

8.    Have you ever been to Croatia before? If you haven't, what is your first impression of Croatia?

I have never been to Croatia. Croatia is a beautiful country. I went to the museum for the first time. The people are good and kind and Croatia is a very nice place to live. Croatia has beautiful nature and the air is fresh which makes me very happy. I love people who are friendly and love to help and I have to admit that I enjoy Croatia.

9.    Would you like to immerse yourself in the Croatian culture? If so, how would you like to do that? What aspects of the culture would you like to get

I like Croats as a people. I meet friends who live in Croatia. The city is beautiful. There are a lot of parks and cultural sights that I would love to visit. I really like the food which is very tasty. I would love to try some traditional dishes




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Meet volunteer Petra!

Khalilovo iskustvo- Rovinj