Meet volunteer Petra!

Zovem se Petra Crnički. Imam 22 godine i studentica sam 4. godine Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu na integriranom preddiplomskom i diplomskom učiteljskom studiju s engleskim jezikom. Umjesto toga da nabrajam mjesto i datum rođenja, svoju obitelj, školovanje, hobije, (...), razmislila sam što je to točno što čini mene i zbog čega sam ja 'ja'. Ne vjerujem da su takvi podatci ni ono što radimo to što čini osobu. Shvatila sam da je ono što mene čini sve ono što me usrećuje. To je ono što jesam.


Što me usrećuje? To je nešto o čemu često razmišljam i što neprestano osvjećujem. Srce mi je najispunjenije kada sam okružena svojom obitelji. Ne postoji nešto bolje od kvalitetno provedenog vremena s onima koje volim. Volim se opuštati doma s prijateljima uz čašu vina igrajući društvene igre. Ispunjavaju me male stvari. Trenutci. Cijenim svakodnevne situacije poput sjedenja u tišini gledajući zalazak sunca, uživajući u onome što nam priroda pruža, slušajući pjev ptičica, osjećajući toplinu sunca kako me grije, duboko udišući friški zrak, diveći se šarenoj duzi. Volim ići u šetnje. Volim putovati i stvarati uspomene s obitelji i prijateljima. Volim more. Volim svoju slanu kožu i slanu valovitu kosu nakon plivanja. Volim se sunčati i dobivati pjegice. Volim voziti bicikl u prirodi. Volim vidjeti suncokrete. Volim promatrati zvijezde. Volim održavati osjećaj čuđenja za svijet oko sebe. Volim se voziti i slušati glazbu. Volim otkrivati novu glazbu. Volim pjevati u tušu. Volim plesati. Volim igrati sportove i voditi aktivan stil života. Volim se odmaknuti od užurbanosti i svakodnevice u kojima svi ponekad znamo zaglaviti. Volim sanjati i sanjariti. Volim izdvojiti vremena za sebe. Volim brinuti o svome zdravlju i tijelu i osjećati se dobro u svojoj koži. Volim upoznavati samu sebe i rasti i raditi na sebi svakodnevno. Volim biti svoja. Volim izdvojiti vremena u danu za promišljanje. Volim izražavati svoju zahvalnost i biti svjesna svega onoga što imam. Volim produbljivati svoju vjeru i jačati svoj odnos s Bogom. Volim priređivati iznenađenja za ljude. Volim biti razlog za osmjeh na njihovom licu. Volim vidjeti iskrene reakcije. Volim biti ranjiva i iskrena. Volim biti emotivna i iskazivati svoje emocije. Volim se smijati i nasmijavati druge ljude. Volim se glupirati. Volim njegovati dijete u sebi. Volim kada su ljudi dobri jedni prema drugima i kada imaju žele samo najbolje jedni za druge. Volim pomagati. Volim pomoći drugima u jačanju svoga samopouzdanja. Volim razmišljati izvan okvira. Volim proširivati svoje vidike. Volim promatrati. Volim isprobavati i učiti nove stvari. Volim čitati. Volim postavljati ciljeve i marljivo raditi. Volim pomicati svoje granice. Volim dobar izazov. Volim biti motivirana i inspirirana. Volim biti okružena ljudima punima životom i energijom. Volim upoznavati nove ljude. Volim se povezivati s drugima. Volim usrećivati druge. Cijenim ljude i vjerujem u ljude. Vjerujem u veličinu i snagu različitosti. Vjerujem da svaka osoba ima određenu svrhu i jedinstven dar. Vjerujem da možemo učiti jedni od drugih. Volim vjerovati ljudima. Volim vjerovati u dobrotu svakog od nas. Mogla bih nastaviti nabrajati tisuće malih stvari koje stavljaju osmjeh na moje lice, ali sam odlučila privesti ovo nabrajanje kraju tako da povežem s onime što svjesno biram postati - učiteljica. Volim djecu. Volim ih slušati i učiti od njih. Sretna sam i blagoslovljena što sam odabrala ovaj put i karijeru za sebe jer je to nešto u što znam da ću unijeti svoje cijelo srce s najboljim namjerama, nastojati biti u tome bolja svaki dan. Ne postoji ništa što bi u meni potaknulo da se osjećam razinu zahvalnosti, topline i ljubavi koju dobivam od ove profesije. Usrećuje me što znam da ću ostaviti svoj trag na svijetu. Usrećuje me spoznaja da mogu pozitivno djelovati na nečiji život. Usrećuje me činjenica da mogu biti nečiji uzor. Biti učiteljica me čini sretnom i ponosnom. Mislim da ne postoji nešto od veće vrijednosti i važnosti.

Na volontiranju se nadam da ću uspjeti upoznati učenike s kojima ću raditi. Nadam se da ću im pomoći da osvijeste sve ono što ih čini jedinstvenima. Nadam se da biti bar mala svjetlost na njihovom životnom putu, kao što vjerujem da će oni i meni biti. Nadam se da ću im pomoći bolje razumijeti sebe. Nadam se da će na kraju ovog iskustva ući u novo razdoblje svoga života pri završetku srednje škole s više samopouzdanja. Veselim se našem zajedničkom osobnom napretku i tome da jedni drugima obogatimo život.



My name is Petra Crnički. I am 22 years old and I am currently a fourth year student at the Teacher's Faculty in Zagreb, Croatia studying teaching and English. Instead of going through the classic place and date of birth, family, school, hobbies, (...), I thought about what exactly it is that makes me ‘me’. I don’t believe what we do and all this basic information is what makes a person. Ultimately, I realized that what makes me are all the things that make me happy. That’s who I am.

What makes me happy? It’s something I allow myself quite a bit of time to ponder on and become aware of. My heart is filled with the most warmth when I am surrounded by my family. There is nothing greater than quality time spent with people I love. I love chilling at home with my friends, some wine and board games. I am fulfilled by the little things. By moments. I treasure every day situations. Sitting in silence watching the sunset. Enjoying what nature provides. Listening to birds chirping. Feeling the sun warming me. Taking a deep breath of fresh air. Admiring a rainbow. I enjoy going on walks. I enjoy traveling and making memories with my friends and family. I love the beach. I love my salty skin and beach curls after swimming in the sea. I love laying out in the sun and getting freckles. I love riding a bike in nature. I love seeing sunflowers. I love looking at the stars. I love maintaining a sense of wonder for the world around me. I love driving and listening to music. I love discovering new music. I love singing in the shower. I love dancing. I love playing sports and leading an active lifestyle. I love disconnecting from the everyday routine we all tend to get a little too stuck in. I love dreaming, metaphorically and literally. I love making time for myself. I love treating my body well and feeling comfortable in my own skin. I love getting to know myself, growing and bettering myself daily. I love being myself. I love taking time out of my day to reflect. I love expressing my gratitude and being fully aware of everything I have. I love deepening my faith and strengthening my relationship with God. I love surprising people. I love putting a smile on their face. I love seeing genuine reactions. I love being vulnerable and honest. I love being emotional and expressing my emotions. I love laughing and making others laugh. I love being silly. I love nurturing the child within me. I love when people are kind to one another and when they have others best interests at heart. I love helping. I love boosting others confidence. I love thinking outside the box. I love widening my horizons. I love observing. I love trying and learning new things. I love reading. I love setting goals and working hard. I love pushing my limits. I love a good challenge. I love being motivated and inspired. I love motivating and inspiring. I love being surrounded by people full of life and energy. I love meeting new people. I love connecting with people. I love making people happy. I cherish people and I believe in people. I believe in the greatness of diversity. I believe every individual has a gift. I believe we can all learn from each other. I love giving people the benefit of the doubt. I love believing in the goodness in each and every one of us.

I could go on and on about the million little things that put a smile on my face but have decided to conclude this by linking it to what ultimately defines who I am consciously choosing to become - a teacher. I love kids. I love listening to them and learning from them. I am happy about how blessed I am to have chosen this path and this career as it is one I know I will pour my heart into with the purest intentions, striving each day to be better. There is nothing in the world that could even remotely make me feel the level of gratitude, warmth and love I receive from this profession. It makes me happy to know I will leave a mark on this world. It makes me happy to know I can positively impact somebody’s life. It makes me happy to know I can be a role model. Being a teacher makes me happy and proud. And I think there is nothing of greater value and importance.

Through this experience of volunteering, I hope to get to know the students I will be working with. I hope to help them become more aware of exactly what it is that makes them their unique selves. I hope to be even the slightest light on their lifelong journey, as I'm sure they will be in mine. I hope to help them gain a better understanding of themselves and to walk with more confidence and their head held high as they enter a new world upon graduating high school. I am excited for us to grow together and enrich each others' lives.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Khalilovo iskustvo- Rovinj