Meet volunteer Ana!

 Pozdrav svima!

Moje ime je Ana Gavran, imam 28 godina i završila sam Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet u Zagrebu. Radila sam u Centru za odgoj i obrazovanje „Vinko Bek“ kao rehabilitator sa slijepim i slabovidnim osobama. Sebe bih opisala kao pozitivnu, otvorenu, pristupačnu, odgovornu, marljivu, komunikativnu i vedru osobu. U slobodno vrijeme bavim se pjevanjem u zboru mladih Laudate Deum. Vrijeme provodim u druženju s prijateljima, volim plesati, slušati glazbu, putovati i upoznavati različite kulture. Budući da sam trenutno nezaposlena osoba, odlučila sam se prijaviti na natječaj za radno mjesto rehabilitatora koji se provodio u Centru „Slava Raškaj, gdje sam saznala za Unstopable together projekt i odlučila sam se prijaviti kao volonter. Uzbuđena sam što ću volontirati u Centru za odgoj i obrazovanje „Slava Raškaj“ kao dio Unstoppable together projekta i nadam se da će to biti zanimljivo i korisno iskustvo za moj osobni i profesionalni rast i razvoj. Također, veselim se što ću raditi na promoviranju Zero waste aktivnosti putem društvenih mreža, kao i drugih projektnih aktivnosti koje se odvijaju u Centru.


Hello, my name is Ana, I am 28 years old and I graduated from the Faculty of Education and Rehabilitation in Zagreb. I worked at the Center for Education "Vinko Bek" as a special teacher for blind people and visual impairment studentes. I would describe myself as a positive, open, afordable, responsible, diligent, communicative and cheerful person. In my free time I sing in the Laudate Deum youth choir. I spend time hanging out with friends, I like to dance, listen to music, travel and get to know different cultures. Since I am currently unemployed, I decided to apply for a job as a special teacher at the Slava Raškaj Center, where I heard about the Unstoppable together project and decided to apply as a volunteer. I am excited to volunteer at the Slava Raškaj Center as part of the Unstoppable together project team and I hope it will be an interesting and useful experience for my personal and professional growth and development. Also, I look forward to working on promoting Zero waste activities through social media, and other projects activities that are realizing at the Center.




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Meet volunteer Petra!

Khalilovo iskustvo- Rovinj